Besparen willen we allemaal, maar het ontbreekt ons vaak aan tijd. Tijd om eens goed in kosten te duiken, om een gedegen vergelijk te maken van de vele leveranciers. En dan hebben we het nog niet eens over de extra ontmoediging door al die bedrijven die steeds bellen om hun producten en diensten te slijten. Waarvan u vaak lastig kunt bepalen of ze u een goed aanbod doen. Heel logisch, want het gaat meestal niet om zaken die uw kernactiviteiten raken. Toch is het slim om naar deze zaken te kijken. U kunt namelijk substantieel besparen op uw kantoorkosten, zoals energie, printen, telefonie en verzekeringen.

Wij kunnen het tij keren. Hoe? Lees alles over onze methodiek.

Energie |Afval |Printen en Drukwerk | Kantoorartikelen | IT | Telecom | Mobiliteit | Huisvesting | Schoonmaak en Hygiëne | Vending

ENERGIE
Energie_blauwStroom is stroom, denkt u vast. Zolang het licht het doet en m’n computers blijven werken. En dan al die onduidelijke contracten. Dit zijn dé twee redenen waarom men vaak klant blijft bij een leverancier. Heeft u toch het gevoel dat het zinvol is om hier eens in te duiken?

Wij zorgen voor licht in de duisternis. Wij werken samen met experts die op basis van de door u aangeleverde nota’s, scans uitvoeren en op basis van werkelijk verbruik een beter voorstel uitbrengen. Het kost ú geen energie en wij zorgen voor de beste prijs. Mooie deal toch? Heeft u behoefte aan een contract dat verder gaat dan de beste prijs, dan kan dat uiteraard ook.

AFVAL
Afval_blauwAfvalverwerking op de juiste manier regelen. Vast ook geen bezigheid waar u een glimlach van op uw gezicht krijgt. Toch is het handig als het goed geregeld is, anders wordt het toch een puinhoop in en rond uw bedrijf. Wij kunnen voor u de juiste partij selecteren als het gaat om het financieel voordeligste contract.

Maar we kijken ook graag verder. Vaak is een goede service, geografische dekking, maximale flexibiliteit en een duurzame aanpak minstens zo belangrijk.


PRINTEN EN DRUKWERK

PRINTEN
Printer_blauwPrintkosten zijn opgebouwd uit verschillende onderdelen: aanschaf-, lease-, operationele- en supportkosten. Naast deze directe kosten heeft u ook nog kosten voor het stroomgebruik en de aanschaf van papier. Veel kostenposten en daardoor lastig te bepalen wat nu precies uw kosten voor een printje zijn.

Wij werken samen met experts die vanuit uw huidige contract kijken naar kosten en daadwerkelijk gebruik. Vanuit die foto zoomen we in op de koers van uw onderneming en bekijken we hoe uw apparatuur daarin faciliteert. Duurzaam en productief. Denk hierbij bijvoorbeeld aan digitalisering van werkprocessen. Op basis daarvan adviseren we u een optimale situatie die past bij uw wensen en eisen voor de toekomst van uw onderneming.

DRUKWERK
Printer_blauwGoed verzorgd drukwerk is letterlijk een visitekaartje van uw bedrijf. Of het nu gaat om een envelop of een brochure, een eerste indruk is vaak bepalend voor een eventueel vervolg van een zakelijk contact. De experts waar wij mee samenwerken hebben hoogwaardige kwaliteit als uitgangspunt.

En gaan u voorrekenen hoe en hoeveel wij voor u kunnen besparen. Kijkt u ook graag naar zaken als service, snelheid en maatwerkmogelijkheden dan gaan wij hier graag met u over in gesprek.


KANTOORARTIKELEN
Kantoorartikelen_blauwEr zijn massa’s winkels en websites waar u kantoorbenodigdheden kunt aanschaffen, maar hoeveel tijd kost het u om al deze winkels en websites met elkaar te vergelijken op prijs en voorwaarden. Hier kunt u direct op besparen!

Een andere of tweede route is dat we niet alleen op prijs en de algemene voorwaarden vergelijken, maar dat we gaan kijken wat úw voorwaarden zijn om te willen bestellen! Dan draaien we de rollen om. Zo kijken we ook naar slimmer inkopen.

IT
Computer_blauwDe wereld waarin we leven verandert steeds sneller. Informatie verdubbelt in steeds kortere tijd. Of u nu advocaat, docent, ondernemer bent, bestuurder van een woningcorporatie, directeur bij een consulting-organisatie of een manager in de zorg: IT kost veel geld.

Als het op de juiste manier wordt ingezet, voegt het waarde aan uw organisatie toe. Faciliterend aan uw business. Maar betaalt u nu niet teveel voor wat u nodig heeft? Met onze IT-Scan op het gebied van beheer, infrastructuur en veiligheid worden alle kosten, maar ook de risico’s in kaart gebracht en de impact voor u bepaald. U weet precies waar u aan toe bent. Zo bepalen we samen de inzet van uw IT die past bij uw toekomst.


TELECOM
Mobiel_blauwDagelijks communiceert u met uw klanten en leveranciers en wisselt u informatie uit met uw medewerkers, waar ze zich ook bevinden. Weet u ook wanneer uw contract afloopt zodat u die communicatie ongestoord kunt blijven voeren?

En aan welke activiteiten welke kosten direct aan gerelateerd zijn? Wij stellen voor u vast welke communicatieoplossingen en toeleverancier het beste bij uw gebruikerspatronen passen. Nu, maar zeker ook met het oog op de toekomst. We laten vaste (VOIP) en mobiele telefoondiensten voor spraak en data integreren, met flexibele werkplekken – thuis, op kantoor of elders. We leveren optimale communicatie en flexibiliteit tegen de beste condities voor uw bedrijf. Belt u ons maar.

VENDING
HuisvestingVraag 10 medewerkers wat ze belangrijk vinden op de werkplek en een groot gedeelte zal ‘lekkere koffie’ antwoorden.
Als u vervolgens naar de definitie van ‘lekkere koffie’ zou vragen, krijgt u waarschijnlijk 10 verschillende antwoorden. Dat maakt het tegelijkertijd belangrijk als ook persoonlijk.

De cijfers liegen er niet om: 89% verwacht gewoon lekkere koffie terwijl 63% niet tevreden is over de koffie op het werk. Uit onderzoek blijkt dat naarmate men meer tevreden is met de koffie de werklust toeneemt. Als u dan bedenkt dat 80% vindt dat koffie belangrijk is voor de sfeer op het werk is het belang van lekkere koffie wel duidelijk.

Omdat wij begrijpen dat u uw medewerkers de lekkerste koffie van de wereld gunt maar dat er ook op de kosten gelet moet worden, werken wij samen met experts die er echt verstand van hebben. Zo kunnen we samen een goede balans vinden tussen smaak en kosten en kunnen uw medewerkers gewoon weer lekker door met hun werk, onder het genot van een lekker kopje koffie. Dat dan weer wel.


MOBILITEIT
Mobiliteit_blauwWilt u lage mobiliteitskosten waarbij de bedrijfszekerheid en continuïteit gewaarborgd zijn? Of wilt u een zo efficiënt mogelijk mobiliteitsbeheer waarbij uw medewerkerstevredenheid maximaal is? Twee verschillende uitgangspunten, die een grote invloed hebben op uw beleid en autokosten.

Onderzoek heeft aangetoond dat 75% van de mogelijke besparingen op autokosten binnen de eigen autoregeling van een organisatie te realiseren is.

HUISVESTING
HuisvestingTegenwoordig is een huurovereenkomst veel geld waard. Letterlijk. Uw werkruimte is belangrijk voor uw bedrijf, voor de verhuurder is het belang minstens zo groot. Hij moet er immers zijn rente en aflossing mee betalen.

Voor de toekomst zullen vergrijzing, ontwikkelingen op IT en ICT-gebied en Het Nieuwe Werken van grote invloed zijn op vraag-en-aanbod van kantoorruimten. Waarschijnlijk zijn dit zaken waar u niet dagelijks of zelfs jaarlijks mee bezig bent. Het komt vaak voor dat een huurcontract stilzwijgend wordt verlengd, zonder onderhandelingen over nieuwe voorwaarden.

Bespaar op de huur, verbeter contractcondities. Onze expert analyseert wat haalbaar is en voert voor u de onderhandelingen. Op deze manier kan er tussen 18-40% bespaart worden op de huurlasten.


SCHOONMAAK EN HYGIËNE
Schoonmaak en hygiëneHeeft u het gevoel dat u “waar voor uw geld krijgt” of weet u niet altijd waarvoor u betaald? Wordt het schoonmaakprogramma en vervangen van hygiëne artikelen in overleg opgesteld om een goede balans te krijgen tussen bezetting, vervuiling en schoonmaak of vervanging? Op deze manier ontstaat namelijk een model van openheid en transparantie waarin iedereen op de hoogte is van wat er moet gebeuren.
Zowel bij schoonmaak als hygiëne producten zoals zeepdispensers, handdoekrollen en schoonloopmatten heeft het te volgen programma alles te maken met bezetting en daarmee de mate van vervuiling. Heeft u een leverancier die met u meedenkt, nu en in de toekomst?
Wij werken samen met een expert die niet één standaard programma op de plank heeft liggen maar actief met u en uw medewerkers communiceert: op deze manier zijn er korte lijnen en een stijging van de belevingskwaliteit door hogere betrokkenheid.

Uw eigen facilitair manager die alles voor u in de gaten houdt en waar nodig aanpast! Door op deze manier samen te werken ontstaat er een win-win situatie: de kosten verlagen en de tevredenheid bij beide partijen ligt hoger. Dat is mooi (schoon) toch ?!